maandag 29 oktober, post!!!!!!!! - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van jolanda witteveen - WaarBenJij.nu maandag 29 oktober, post!!!!!!!! - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van jolanda witteveen - WaarBenJij.nu

maandag 29 oktober, post!!!!!!!!

Blijf op de hoogte en volg jolanda witteveen

29 Oktober 2012 | Oeganda, Kampala

een drukke dag vandaagwe hebben in 4 klassen post uitgedeeld en werden overal met een lied welkom geheten, die koppies als we hun hun kaarten geven op naam , onbeschrijfelijk, ze gingen ook allemaal enthousiast aan de slag om een brief/kaart terug te schrijven we hadden alle benodigheden mee voor ze mee om mee te knutselen,en aan het eind avn de middag hadden we al weer 3 stapels gekregen om thuis uit te delen , we zoude het bij 3 houden vandaag en morgen de P1 P2 en P6 en P7 doen , totdat we rianne ( stagaire)zagen lopen met P (primary/basischool)1, ze zouden een activiteit doen in de playroom, maar andere stagaire eline is ziek,dus hetis een heel werk om in je eentje een klas te vermaken , dus bedachten we spontaan om samen met haar de postvoor P 1 te doen en te knutselen, een stuk op 20 kids , ookbuuf anita ( vrijwilliger)is erbij, ,an wat een werk, het is auntie( tante) voor en na en allemaal moet je helpen met voorlezen en namen vertellen , ze zijn allemaal heel blij met hun post en willen graag wat terug doen , we hebben o.a van de hema kleine kleurboekjes gehad met potloden ,dus die delen we uit zodat ze allemaal een mooie kleurplaat kunnen terug sturen! al met al een aantal uurtjes werk,we zijn ook kapot aan het eind van de middag maaralle kindjes glimmen van oor tot oor als ze klaar zijn en begrijpen dat ze ook hetkleurboekje en potloden mogen houden,gauw zetten ze hun naam erop en vertrekken blij naar hun dorm!
Voor alle klassen hadden we een kadootje mee genomen,voor de klassen 4 en 5 fluitjes voor 1 de kleurboekjes en morgen delen we de rest uit, want woensdagmiddag worden we naar kampale gebracht,we gaan op safari , van donderdag tot zaterdag, we gaan naar murchions falls in het noorden van uganda een groot wild reservaat met watervallen en veel wildleven! spannend hoor!
Dus voor 3 dagen spullen mee en gaan!
We hebben nog zo veel te doen dus bijna elke dag is al aardig volgepland, want ja 16 dagen zijn zo maar om! en we willen nog zoveel!!!!

• 29 Oktober 2012 - 22:03

Berber:

Hey hallo jolanda, ik heb je eindelijk gevonden en ga jullie met veel plezier volgen. Lekker genieten xx Berber

• 30 Oktober 2012 - 07:37

Bart:

Hoi Jolanda

Leuk verhaal, probeer alle indrukken op te slaan in je geheugen, je maakt dit waarschijnlijk niet gauw meer mee. Geniet van de safari deze week. Heb even op de kaart gekeken waar je nu ongeveer zit maar het is een mooi eind weg :-)

Groetjes ook aan Marieke

• 30 Oktober 2012 - 08:52

Sjoerdtje:

Hè Jolanda !
    Eindelijk is het dan zover! Leuk om je te kunnen volgen en je verslagen te lezen.
    Zet'm op en geniet ervan! Bin grutsk op dy!

Dikke tút fan Sjoerd

• 30 Oktober 2012 - 13:13

Sjerrie Dijkstra:

hoi meid
    Wat leuk om te lezen wat jullie allemaal mee maken zelfs volleyballen in de kerk zie het alvoor me.
    En veel plezier op de safari spannend hoor ! liefs x mams

• 30 Oktober 2012 - 17:34

Edwin:

Goed bezig meid.
    Wat leuk om te lezen dat die kids zo blij zijn met zo`n "klein" gebaar. Wil wel geloven dat je kramp in je vingers krijgt van het typen......uren met mij chatten en dan nog deze verslagen typen en foto`s e.d. op facebook zetten. Spreek je vanavond poppie.

Love you XXXXXXXXXXXXX

• 30 Oktober 2012 - 19:44

Renske:

hoi jolanda

wat super om alles te lezen !!
    ik ga jullie reis met plezier volgen !
    jee geweldig dat de kids daar zo blij zijn met wat ze krijgen

lekker genieten en proberen zoveel mogelijk op te slaan

groetjes ut Bolsward

• 31 Oktober 2012 - 08:22

Corina Van Der Schaaf:

hoi jolanda lekker druk en gezellig!!! geniet ervan en wij genieten van je verslag bedankt

• 31 Oktober 2012 - 19:47

Jellie En Jouke:

Nou goeiendag,
    Wat geweldig wat jullie al meegemaakt hebben en wat een belevenis.
    Wij zijn nu bij jullie thuis en passen op de kids. De mannen zijn naar het voetballen.
    Geniet van de safari en maak veel foto's.Dan kenne wij er oek van geniete as jimme weer thus binne.
    Groetjes ook aan Marieke. We blijven je volgen.
    Dikke tut van ons. Doei Doei.

• 03 November 2012 - 09:33

Catrien Düffels:

Goedemorgen dames,
    Dit is genieten van jullie verhalen,ik hoorde gisteren dat jullie ook op de st. Maartenschool niet vergeten worden jullie ries leeft ook daar.
    Geniet van jullie avontuur en wij genieten met jullie mee.
    Ga nu naar Ikea dus tot de volgende keer
    Denk aan jullie dikke tût van moi.

Klasien:

Wauw! Wat een blije foto's!! Die tweede (in het lokaal) vind ik vooral geweldig. Wat een blije gezichten!! Fijn dat ik meegedaan heb aan deze actie. Het geeft een goed gevoel.

• 08 November 2012 - 22:18

Klasien:

Oeps.... 4 keer hetzelfde bericht... Beetje overdreven. Sorry, ik dacht dat ie 'm niet pakte. :-)