volleyballen in de kerk! - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van jolanda witteveen - WaarBenJij.nu volleyballen in de kerk! - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van jolanda witteveen - WaarBenJij.nu

volleyballen in de kerk!

Blijf op de hoogte en volg jolanda witteveen

29 Oktober 2012 | Oeganda, Kampala

we beginnen steeds meer te wennen hier , we beginnen ook kinderen te herkennen, gister middag liep ikdoor het dorptoen ik in de kerk twee jongens zag die aan het volleyballen waren , ik denk "; he ze kinne mie hier toch niet ,dus ik vraag gewoon of ik met mag doen! en dat mocht, er kwamen steeds meer kinderen bij en we hebben even leuk gespeeld, wie kan dat nu zeggen , dat ze gevolleybalt hebben in de kerk, maar de kerk is hier ook een soort van multifuncionele ruimte, dus vandaar!
Gisteravond even met yme en fokla om tafel om onze planning door te spreken, het komt er op neer dat alles hangten staat met onze safari trip , die willen we deze week nog gaan doen dat komt ook het beste uit want volgende week zijn de stagaires wegen dan is het de bedoeling dat wij de playroom gaan doen(smiddags activiteiten met de kinderen) dus komt het ook het beste uit dat we de safari deze week gaan doendan kunnen we van daar uit plannen maken , fokla wil ons ook nog mee nemen naar de craftmarkt in kampala
Gisteravond voor het eerst zelf gekookt, ook een hele missie , het duurt langer, en tja wat zal ik zeggen, we zouden heel simpel eten boontjes ( heel zout) een hamburger ( ook een hele uitdaging) en gebakken aardappelen ( tenminste dat moest het worden) jezou denken kan niet veel mis gaan, noulatenwe het houdenop het toetje was lekker,we hebben dubbel gelegen van het lachen achter ons bord! en maar roepen , tja we kunnen altijd nog in de rij gaan staan!!!!
We gaan nu naar de klassen om de post uit te delen we gaan dit per klas doen,en zijn zeer benieuwd naar de reacties, we hebben met de leraren gesproken en afspraken gemaakt wanneer we waar heen gaan , we zullen eerst naar p5 enp4 dus tot horens.

• 29 Oktober 2012 - 08:56

Ariane:

he lieve skat ,,,,, wat een super ervaring allemaal voor jullie , lekker genieten en indrukken opdoen ,,,

ik blijf jullie volgen dikke kus

• 29 Oktober 2012 - 11:07

Edwin:

Hé lieverd, dus deze week al op safari, jammer dat ik daar niet bij ben. Wat het eten betreft vind ik het niet erg ha ha. En.....hebben ze nog wat van je volleybal kunsten kunnen leren. Wat een belevenissen skat. Ben zeer benieuwd naar je volgende bericht.

Heeeeeeeeeeeeeele dikke tût, love you.

• 29 Oktober 2012 - 11:11

he skatsie alles goed!!!

• 29 Oktober 2012 - 11:11

Jolanda Witteveen :

nou ze hebben hier ook aardig bal gevoel hoor!

• 29 Oktober 2012 - 15:52

Michelle:

alweer een mooie storie, misschien kunnen we volgend jaar wel deelnemen aan het beachvolleybal.
    al zal ik het initiatief niet nemen;)

xx

• 29 Oktober 2012 - 18:42

Elisah:

Wat een leuke verhalen! De boontjes die wij vanavond gegeten hebben zullen een stuk minder zout zijn geweest! Wat een indrukken heb je al opgedaan! Geniet ervan en sta stil bij de bijzondere momenten die je ongetwijfeld nog zal meemaken!

Liefs ut Boalsert

• 29 Oktober 2012 - 20:57

Jolanda Witteveen :

thanks ik heb alvast geoefend hoor met volleybal , was leuk misschien volgende week even een toernooitje, vandaag al weer verzoeken gehad van een paar meisjes,