bijna... - Reisverslag uit Bolsward, Nederland van jolanda witteveen - WaarBenJij.nu bijna... - Reisverslag uit Bolsward, Nederland van jolanda witteveen - WaarBenJij.nu

bijna...

Blijf op de hoogte en volg jolanda witteveen

22 Oktober 2012 | Nederland, Bolsward

Nog maar een paar dagen en dan gaan we....DAN GAAN WE! jee nog wel onwerkelijk hoor , we zijn de laatste tijd zo druk bezig geweest met van alles te regelen, actie hier , actie daar , inentingen , wel of geen pillen tegen malaria( t is m toch de wel geworden) dat je eigenlijk gewoon weg drukt dat je ook nog die kant op gaat! Maar nu alles wat rustiger is komen de zenuwen, wat zal ik de kids missen, en over edwin nog maar niet te spreken, we zijn nog nooit zolang apart geweest, hij vind het zelf ook moeilijk dat merk ik in alles aan hem.
Ik heb mezelf wel voorgenomen er ontzettend van gaan te genieten want hier kom ik denk ik niet gauw weer. en ach het zijn maar16 dagen en dan zien we elkaar weer !
Mijn volgende verslag zal uituganda komen ,ik heb vernomen dat het internet daar niet altijd heel goed werkt maar ik zal zo snel mogelijk laten weten hoe de reis verlopen is.

  • 23 Oktober 2012 - 11:24

    Wilma:

    Ik wens je een hele goede reis toe,en volg jullie ervaringen hier in nederland.èèn ding staat vast,jullie gaan heel veel kids heel erg blij maken.

  • 27 Oktober 2012 - 14:03

    Edwin:

    Love you skat, genieten en alles doen wat je leuk lijkt, anders krijg je zeker spijt. Hoop snel wat van je te horen. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele dikke tût en nog één en nog één en nog één en .............nog veel meer.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jolanda witteveen

Actief sinds 21 Aug. 2012
Verslag gelezen: 235
Totaal aantal bezoekers 10024

Voorgaande reizen:

26 Oktober 2012 - 10 November 2012

Uganda

Landen bezocht: