nog maar 7weken - Reisverslag uit Bolsward, Nederland van jolanda witteveen - WaarBenJij.nu nog maar 7weken - Reisverslag uit Bolsward, Nederland van jolanda witteveen - WaarBenJij.nu

nog maar 7weken

Blijf op de hoogte en volg jolanda witteveen

08 September 2012 | Nederland, Bolsward

Nog 7 weken en zitten marieke en ik in uganda, het is 'maar'een reis van twee weken maar toch ook een hele bijzondere, we zijn al druk in voorbereiding,afspraken voor inentingen acties opzetten om geld in te zamelen..de tijd vliegt voorbij.
Ook proberen we voor ieder kind een persoonlijke kaart mee te nemen, geschreven door kinderen van hier voor een kind in het kinderdorp, je maakt een kind zo blij door een beetje extra aandacht, alleen al door een kaartje ,die wij gaan meenemen naar uganda.
Verder willen we graag ookwat speelgoed mee nemen,we hebben al wat rond gevraagd en zoals het ernu uitzietkomen we idd niet met lege handen aan( eerder met overvolle koffers!!) we hebben al een wereld aan ballonnen,de kaartendus,en zjn ook bezig met voetballen!!! alles wat voor ons zo vanzelf sprekend is is zo'n mooi kado voor hun!we hopen op nog meer giften natuurlijk, komt nu wel heel dicht bij!