We gaan weer !! - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van jolanda witteveen - WaarBenJij.nu We gaan weer !! - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van jolanda witteveen - WaarBenJij.nu

We gaan weer !!

Blijf op de hoogte en volg jolanda witteveen

15 Oktober 2014 | Oeganda, Kampala

Nog maar een dagje en dan vertrekken we naar Brussel , om van daar naar Uganda te vertrekken .
Dit keer gaan onze mannen mee , en ik ben rete nieuwschierig hoe ze het daar gaan vinden.
De planning is om een dikke week op het children welfare mission te zijn, we zijn erg benieuwd hoe het daar is, en hoe het nu voor ons zal zijn nu Yme en Fokla daar niet meer zijn.
Gelukkig zijn Gerrit en Anita daar nu wel ,en natuurlijk een hele hoop kinderen ,ik hoop er nog een paar van te herkennen .
Daarna staat onze safari gepland , we gaan weer naar murchion falls ,al doen we dit keer een andere safari.
Vervolgens blijven we nog een week in kampala ,bij Red chilli, om van daar uit wat meer uitstapjes te gaan maken .
De koffers zijn gepakt, en de paspoorten en tickets liggen klaar.
De internet verbinding is daar nog steeds niet al te geweldig, dus het is afwachten wanneer we onze eerste berichten richting het thuisfront kunnen doen.
Een ding staat vast , we hebben er enorm veel zin!!!